Translate

dengarlah bintang hatiku

By Naja - 1:55 PG

 





*sigh

masuk-masuk terus mengeluh.sementelah di pagi hening takde sape kacau aku,ni nak sembang2.since aku dah masuk sekolah asrama,baru ku tahu susah rase nye duduk dgn orang ni.tolong jangan buat spekulasi aku duduk dengan beruk selama ni.tak baik fitnah di bulan puasa.tak,tak...cuma dalam komuniti yang lebih luas..,lagipun masa dduk kat sekolah harian,budak batch sendiri pun tak kenal.masuk sekolah baru,bukan je hafal nama,sekali perangai,kelas ape,dorm ape,nak lagi rare,name atuk dia pun boleh ingat.

tapi tulah,dah rapat sgt ni,sampai sebulan dduk bersama,aku tak betah,tak boleh blah.kadang2 nak tanye kenape mesti buat perangai mcm tu sekali..kenapa mesti memberontak...tak boleh ke fikir positif dengan semua yang dah terjadi..kenapa mesti ungkit.

tapi aku pun manusia.aku lupa yang bukan semua orang macam aku.aku tak boleh pakse diorang ikut cara aku.kadang-kadang aku rase nak marah tapi tak boleh.nak perli tak boleh.nak jaga 120 lebih hati bukan senang.nak tegur orang kena ada caranya,nak marah kena ade caranya.aku harap aku boleh jumpa cara tu.aku dah penat dduk melihat tapi hanya mampu mengeluh.

  • Share:

You Might Also Like

0 Virus