0

the very first time i had six feet's creature on my head


it was a year ago if im not mistaken.i had this crawling insects right above my skinhead..that feeling...



both geli and takut lah.that's when my mom was search into my hair and saw them in a hugh colony.i sceram like crazy.i had it when you know...a hostel life.with some friend...who are..hehe

despite,youre a kind of human who always had a complete set of haircare.that one whom ..

don't you ever dare to dream sitting on my bed
 ouh..no..no..no..not my bed.go away la..
oh not there..shush..shush..

then u will be called as queen bee..
 
0

merdeka di bulan november


dua tahun bukan masa yang singkat.mengerah tenaga keparat dri otak kaku ni untuk berfungsi.menahan air mata dari jatuh dek kerana stress dgn kwn yg melalak memalam buta mengacau aku studi.tambah pulak tolak 2 bulan tak balik rumah.membongak kat asrama tu memakan maggi dlm baldi.acuh tak acuh dgn panggilan cik DeMa yg melolong kata nasi dah masak.

bukan mudah-bukan.

dah 4 minggu-melawan-(gaya melawan penyakit diabetes melitus)-melawan firasat kementerian pelajaran-buat soklan durian nangka mangkuk dan segala menatang hutan rimba keluar dalam soklan spm taun ni.

bukan mudah-bukan

dan akhirnya....aku dah berjaya.ya!berjaya.berjaya keluar dari dewan spm tanpa muntah tenuk pun dikira berjaya okeh-jgn pertikaikan.




Back to Top