0

bukan nama sebenar bukan cerita sebenar bukan bercakap benar

di suatu tempat

kamal abdillah(badar senior)
assalammualaikumwarahmatullahiwabarakatuh ya jamaah...pada malam yang penuh barakah ini..ana ingin menyampaikan sebuah hadis...blablabla

fazli mustapa(junior-bayangkan kudus kering)
pahamlah hendaknya hamba yang jahil ini

di sesuatu tempat yg lainnya

kamal abdillah
ehem.Ana...Ana...nanti kan kita cadang kan...blablabla....kita kawin nak.blablablabla(topik dating hampa taula ceq tak tau)

fazli mustapa
kejadah apekah.dalil celah jari kaki mana dia kutip dating tu halal?kena siasat lenim.

tolong jangan jadi tahi.
0

saya gopi dan saya okay.

kau bertuah perempuan.

sebab kau boleh tengok rambut perempuan lain.sian lah kat lelaki.takkan nak jenjalan sambil acah tutup mata sebab bersepah perempuan freehair.

sebab tu ramai yg pakai rayban sbg alternatif.

selain mitos katanya pakai rayban dlm mall boleh menjadikan kau lebih hemsem dari gopi.


saya gopi dan saya boleh buktikan saya pandai ber'gwiyomi'

kelas tambahan:gigih aku taip gambar gopi tapi hampeh conti aje yg ade.

0

antara super saiyan dan mahsuri



i wish i could stop loving you so much

apa?

tipulah kalau kau je yang ada perasaan.aku bukan robot.

aku super saiyan.

huis.intro pemalas gila.

apa bukti aku super saiyan?aku boleh buat satu malaysia kecoh kalau aku rendamkan muka aku dalam laut cina selatan.

sebab diorang ingatkan ada kapey terjun segi tiga bermuda.tapi tiba tiba segi tiga tu jadi segi empat lalu menyebabkan minyak hitam menjadi putih dan mahsuri hidup semula.


should've call it super dur-yan back then

hebat bukan.

0

generasi cinta

isu ni dah lama aku perjuangkan.tapi apa yang aku dapat.aku.lawan beribu manusia yg menagih apa yang mereka khabarkan penting.mati katanya tanpa itu.yang hilang berganti.aku bencikan pepatah tu.

apa yang kau dapat?kau tahu itu akan ranap di tempat yg sama.itu.cinta yang kau banggakan.kau menaruh.kau katakan ramai manusia yang hidup dengan cinta zaman sekolah.zaman makan pakai kau pun tak pandai tanggung sendiri.

kau tetap begitu.tak berkutik pun dengan apa yang aku lancangkan.kau tuli dgn janji manusia.kau buta dengan wajah tampan.kau mati dengan tawaran.aku.manusia yang kau kejikan.kau tak tahu.aku lebih dari melihat.lebih dari mendengar.lebih dari memahami.manusia seperti kau yang tahu mengemis minta dicintai.

kau generasi yang menyedihkan.aku sedih berada dalam generasi ini.
Back to Top