0

Deep dark fear


Aku pernah konvoi motor dengan puak lelaki semata mata sebab 'kawan' aku ajak pergi rumah kawan rapat aku. Kira nak beraya rumah bakal mentua tapi taknak nampak obvious. Sekurang2 nya aku ade as wakil perempuan.Aku travel atas highway kot. Aku dahlah penakut lori. Diorang semua bawak laju,aku pun ikutlah pecut takut kena tinggal padahal aku naik ego je.

Bodoh jugaklah sebab aku pun suka 'kawan' aku tu. Kalau diorang gaduh, 'kawan' aku tu selalu mintak tolong aku. Hahhaahaha.

Bila dah besar ni aku jadi takut.Aku bina tembok tinggi tinggi supaya aku tak jadi bodoh lagi.

Oh ya,diorang sekarang dah putus. Sebab kawan rapat aku tu sangkut dengan junior masa dekat asrama. Aku tak bodoh,nak angkut sisa sampah orang LOL.

0 Virus:

Catat Ulasan

Back to Top