Translate

Selamat Hari Ayah!

By Naja - 9:53 PTG



Here is my Ayah's appreciation entry

haritu aku agak moody. So today im about to brag out about my awesome Ayah 😇

-Dia ade sixth sense.Aku cuma perlu rasa nak makan pizza. Eh,petang tu dia bawak balik pizza. Aku tak pernah bagitau dia. Awesome.

-Masa baby kalau kitorang hidung tersumbat hidung sebab selesema, dia sanggup sedut keluar pakai mulut dia. Mana nak cari laki cemtu sekarang wei? Tell me.

-Kami adik beradik duduk asrama tak pernah balik atau pergi naik bas. Kalau nak naik bas kena marah hmm hahaha.

-Kalau dah lama tak balik sebab tak dapat cuti,ayah yang akan datang sendiri walaupun jauh jenak unibersiti. Sobs.

-Duit tak payah mintak. Kalau cakap dalam bank ada banyak lagi, dah dah lah tu. 'PAP', rm1015000 masuk. ceh.

-Selalu mak tepon (kini ws je T_T) tanya khabar tapi aku tau ayah yang suruh kol. Sobs kali kedua.

-Dia pengemas gila.Kadang masa aku tengah tengok tv tulah dia nak vacuum karpet. Eh? Haha

-Dia selalu tolong mak aku buat kerja rumah. So suwit.

-Sekarang dia kawal marah dia.Kalau dulu,berlari dalam rumah kena marah.Makan dalam kete kena marah.Tulisan buruk masa tulis borang kena marah.Demam kena marah. Hajajsjshahhaaja.

Haha im done! Apa apa pun,sayangi lah ayah anda selagi dia masih hidup. Ayah pernah bagitau dia nak berenti kerja and jual kain dekat pasar malam dengan aku.Waktu tu aku faham,dia nak cakap dia penat kerja. Im so pissed off dengan orang atasan yang bajet bagus tu.Turun padang taknak,tau bertempik je.Aku janji nak belikan dia Harley Davidson. Tunggu yah.. 😢😢

Nah aku belanja Lagu Cecilia And The Satellite. Khas buat Hari Ayah.


  • Share:

You Might Also Like

3 Virus