Translate

Happy Belated Birthday!

By Naja - 8:10 PTG


Semalam birthday aku. Thank God,takde yang wish dalam group. Aku sangat sangat sangat tak suka orang wish dalam group,for no reason.

Syok sendiri ke tu buat entri pasal bithday sendiri? Haha,tidak..tidak.. Aku tulis sini sebab benda ni tak boleh cerita dekat twitter. Nanti terasa. Well,berdasarkan cerita ni,aku yang patut terasa.

Masa aku dalam tingkatan 1 atau 2 tak ingat. My bestfriend plan birthday surprise gitu depan taman depan rumah aku. It aint no surprise pun sebab aku dengar motor lalu lalang and I peek out to see what they're doing. Punyalah lama plan ape entah,aku tunggu je belakang langsir,nak acah terkejut lah nanti.Kesian pulak buat surprise tak jadi kang.Haha.

First,aku terkejut sebab depa bawak laki sorang. And I hate the idea. Tak kisah lah kau pakwe sape tapi I really hate it. Then,nyanyi nyanyi pe semua macam biasalah aku ni communication skill dari kecik sampai la ni kelaut. Depa yang banyak borak,lebih dari aku. Taktau birthday siapa jadinya.

Then,dah borak borak.Haus lah kan. Tapi depa tak bawak lah air kan,naik motor nak letak dalam seat pun tak celuih. Aku lah pi balik rumah buat air dengan bawak cawan semua. Yang tolong bawak cawan sorang jelah. Bestfriend aku tu.

Kesimpulannya,aku murung terus bithday plan jadi cemteik lagi lagi mak aku perli. "Birthday hang ka birthday depa taktau." Sampai sekarang lah kot,aku tak suka sambut birthday.

Dan aku pun tak suka perhatian macam kau nyanyi lagu kuat-kuat dekat public wei what Im supposed to do? Cringe.

Tapi 100 markah lah sekurangnya depa ingat aku lagi kan.Semalam pun bestfriend aku tu sambut birthday aku.Bawak kawan lain semua.Belanja pizza walaupun roti dia lagi banyak dari topping. Tapi apa apa pun aku APPRECIATE lah. Payah dah nak jumpa kawan susah senang ni. Nanti aku buat this girl appreciation entry pulak.hee

  • Share:

You Might Also Like

2 Virus

  1. Happy belated bithday awak. Semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan :)

    BalasPadam
  2. Aww how sweet of you. Terima kasih kenalan maya!

    BalasPadam